Föräldrarna

Hejsan allihopa.

Nu sitter man hemma hos mamma o pappa o bloggar lite hehe
datorn den fick följa med mig så jag har nått att göra när mamma ej är
social emot mig hahha skoja :P

Efter mötet med jobbet idag så blev det hem till mamma o pappa
för att käka tillsammans med dem. Mötet gick bättre än förväntat.
Fick även våra julklappar från Landskrona Stad idag men det gav jag
till min mamma eftersom dte var en värdechek på lax o sånt är jag inte
så hemskt glad i precis haha så mamma fick det :P bättrehonfår det som äter
det ju än jag ska ha hem det o sen slänger det liksom.

Nu blir det kolla runder här på datorn lite.
Men hoppas alla har en underbar fredag <3

Massa kärlek till er / Marie



Kommentarer
Postat av: Anne

Haha får alla lax? :P Min polare som jobbar på dagis/skola fick också det :P

2009-12-20 @ 21:45:51
URL: http://nilssonanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0