Larsson !!

Hej..

Som alla vet eller läst så har ju Landskrona Bois fått sin nya tränare idag.
Och det blev rena mardrömmen för mig när jag fick veta vem det var?
Sjävaste Henrik Larsson, det var en kniv i hjärtat på mig. Hur han kan slutat
på topp som en spelare men går ner sig direkt till ett superetta lag och inte nog med det
fiende till HIF ett annat skånelag, som man alltid hatat som MFF.

Han har alltid var min stora förebild inom fotbollen, men nu hmm
jag trodde han hade mer innan för pannbenet, visst han kommer alltid
vara kungarnas kung från Helsingborg. Jag är glad flör han skull att han fått
jobb som tränare men sjukt besviken att han valde att tacka Ja till Landskrona Bois :/

Liksom känns som han sviker Helsingborg o HIF stort men men hans val liksom
jag har ju altid sagt att jag kommer stötta hans val i framtiden oavsett vad. Jag får väl
ta o hålla det men njaa det tar emot sjukt mycket, kommer ta tid innan jag smälter detta.

SÅ ALLA SOM KÄNNER MIG, INGA ONÖDIGA KOMMENTARER OM DETTA NU !!!
FÖR DÅ FÅR NI SKYLLA ER SJÄLVA VAD NI FÅR FÖR SVAR, KOMMENTERA EJ ONÖDIG
KOMMENTAR OM DU EJ VILL BRÅKA ELLER BLI OVÄN MED MIG !!!!!!!!!!!!!!!



Se dig i en randig tröja är FEL !!!!!! Du har ett rött blått hjärta
eller det var vad jag trodde i alla fall .... :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kanske fanns en baktanke med att han valde dom?

Och jag tror nog att han alltid kommer att ha kvar sitt hif hjärt var han än begfinner sig..

2009-12-15 @ 11:39:28
Postat av: haha

henke suger hahaah

2009-12-15 @ 14:23:12
Postat av: Marie

Inte för jag vet vem som kommenterat men onödiga kommentarer märker folk ej kan läsa vad jag skriver i min blogg !!!!! i alla fall till den idioten som skrivit henke suger

2009-12-15 @ 22:20:03
URL: http://starmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0