Grattis Ola

Heej allihopa.:)

Måste bara skriva om en viss preson som fyller 23 år idag, ingen mindre än Ola Svensson..
Våran underbara skåning har födelsedag <3

Ola Svensson - Han är en underbar person, med ett hjärta av guld. Han är också
en enormt duktig artist som ostakommit mycket på sina 3år som artist, och hans resa
har bara börjat, många äventyr väntar honom det vill jag lova er.

Han betyder något sjukt mycket för mig, han är en artist som jag verkligen respekterar mycket.
Han spelningar med resten av Olafamiljen, det är en lycka för mig som inte går att beskriva. Det är
kärlek rakt igenom. Många minnen har jag tillsammans med honom och töserna, minnen som jag alltid
kommer att bära med mig. Utan Ola och hans musik hade miktt liv varit grymt tråkigt det vill jag lova er.

SÅ NU UTBRINGER VI ETT STORT GRATTIS TILL VÅRAN ÄLSKADE OLA PÅ HANS FÖDELSEDAG <3
OCH FYRFALLIGT HURRA....HURRA HURRA HURRA HURRA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0