Jobbet

Hejsan Sötnosar <3

Idag har jag jobbat som vanligt mellan 7.30 - 12.00 lagom tur att jobba idag men var också för att vi hade APT
möte som innebär personalmöte med andra ord. Fick reda på tidigt imorse att jag fick förlängt på min tjänst men att jag var tvungen att gå ner i tjänst så istället för att jobba 80% som jag gör nu liksom så kommer jag att jobba 70% så jag förlorar ju lite pengar där, tråkigt nog men jag hoppas att denna krisen snart är över så jag kan gå upp mina 10% igen till 80%.

Annars jobbet blev det hem fika med mamsen o snack här hemma om jobb o sånt eftersom hon med drars in på sin tjänst, så mycket tjafs o sånt här hemma nu men alla är väl inte riktigt på humör som man kan förstå, men men önskar man bott själv nu i lägenheten men men...

Efter fikat så blev det körskolan körlektion som vanligt, gick bra nu ska jag bara inte tappa hoppet om det när jag är så nära som jag är nu liksom, efter körskolan så stack jag hem till Johanna ( wille ) och snackade med henne o hade myspys med henne underbart och träffade hennes lille valp Sigge, sjukt underbart söt.:D

Tack för en underbar dag gumman, du är guld värd snuttan, älskar dig sjukt mycket <3

Ciao Ciao / Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0