Kontrakt :)

Hej alla söta.

Blev väckt idag av att märklaren ringde, yrvaken som man var, blev man ju tvungen att svara ju.
Det blev bestämt att jag ska träffa honom och säljaren imorgon för att skriva kontrakt på min älskade
lägenheten. åhhh jag kan verkligen inte fatta det än att den lägenheten är min och jag ska bo där liksom..
kommer verkligen trivas där så sjukt underbart bra verkligen det är inget tvivel på det. Sk aupp till lägenheten imorgon eftersom vi skulle träffas där och skriva kontraktet.:) så jag får se min pärla igen hahaha :P

Ikväll ska man jobba, usch inte så värst sugen på det men det får gå ändå, nu behöver jag ju
pengarna mer än nånsin så, ska jobba mellan 15.30 - 22.00 men men det är bara tänka posetivt haha.:)

Nu ska jag ner o fixa lite frulle till mig och lite sånt smått, men ha en underbar dag allihopa...

Ciao / Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0