Torsdagen

Hej alla sötnosar <3

Idag blev det körskolan för min del, ner o plugga teorin som stod på mitt schema
inte så jätte kul men men måste ju tråigt nog om jag någon gång vill ha mitt körkort så.:P
Blev handla fika med sig hem efter att ha varit på körskolan, fikade med mamsen när jag kom hem.
Annars pluggade man lite teori här hemma, tråkigt men sant, brist på annat kanske haha.

Tankarna flyger väl mest runt i huvudet igentligen, men vet inte riktigt av det är,
bara allmänt förvirrad på olika situationer, är väl nån svacka man kommit i, känner mig
inte så jätte glad precis men dte går väl över nån gång hehe..

Hoppas det är bra med alla sötnosar i alla fall..
hörs o ses på stan kanske haha...

Ciao Ciao / Marie

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0