2009 <3

Hejsan...

Gott Nytt År på er allihopa..
Igår var en underbar nyårsafton, först jobbade jag från 7.30 - 14.00
sen hem fixa lite här hemma det som skulle göras, gick till kyrkogården igår med
en sväng för att sätta blommor och tända ett ljus för Johan, och mormor, morfar.
Det var otorligt jobbigt att lägga blommorna och tända ljuset på Johans grav, fick smått
panik på något vis, jag saknar honom något fruktansvärt, tårarna dem rann ner från min kind....

Sen hem täda, och göra lite käk, sen blev det att göra ve sig som gällde som tog s
in lilla tid det med
locka håret o klänningen och allt, men till sist blev det väl bra.. sen plingade till malin o sa jag var på väg till henne o charlie, när jag kom så var calle, miko, redan där, satt o snackade ett tag sen spelade lite frågesport hahaha kom inte sist i allla fall, sen snackade vi bara lite i soffan efter det o drack o hade oss hahaha..

Sen vid tolvslaget så gick vi o mötte upp malins familj o syskon, sa gott nytt år till dem sen blev det tillaka till charlie o fortsätta att festa vidare lite senare kollade stoffe med förbi o gjorde oss sällskap och någon björn.

Kom hem nån gång vid 6 tiden imorse, sjukt trött, idag har man varit grymt sleten verkligen
typ bara dejta kudden idag, nu på kvällen har man städat undan lite o så.

Hoppas alla andra hade en underbar nyårsafton med.:D

Ta hand om er allihopa..pusspuss / Marie....

P.s  JAG ÅKER TILL KRETA DETTA ÅRET.....WIEEEEEEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0