Scotts <3

Hejj.

Detta var en minnesvärd dag kan jag ju säga, från att kommit hem från älskade Mathias, som jag tillbringade gårdagen tillsammans med, så när man kom hem så blev det sväng till Hyllinge och köpcentrat Familia, där bland annat Scotts var på plats och uppträdde med 2 låtar sen signering. Måste ju bara erkänna dem är härliga dem grabbarna.

Scotts, ser jag inte dirket som nått dansband rakt av utan dem kör sin stil på låtarna.
Men för att jävlas med så var jag ju klart framme på signerningen o köpte deras skiva ju som
dessutom sålt platina på sitt album, duktigt jobbat grabbar verkligen. Var personer mellan 25-30 års ålder som var där
och träffade dem o snackade med dem. Blev ju ganska förvånad när jag kom men tyckte det var sjukt
härligt att en sån "ung" gillade dem haha.

Men efter dem så var det ju Lars Kristers som också var med i dansbandskampen och dessutom vann ju.
men liksom herregud vilka tönat dem är alltså shit med dem kostymerna o hur dem ser ut usch herregud, men då var det väl med 40-50 års ålder "gamla" tanter som stod där o diggade med, men liksom när dem kom på scenen så står dem o skriker och har sig liksom o fotade shit liksom vuxna personer i runt 50 års ålder jag nara herregud så pinsamt.
Blev ju signering med dem också ju och herregud som alla tryckte o trängde sig helt galna var dem fan liksom hallå tagga ner ni kommer fram liksom helt galna men men var ju tvungen att gå fram för att pappa skulle få sina skivor o så ju fick offra mig för min egna far liksom hehehe

Men att gå på Ola spelningar o säga att vi fans är galna och det bara är fjortisar som står o skriker o har sig när han spelar ni kan lägga ner det skitsnacket lätt nu för nu har jag bevis på att dem i 50 års ålder kan vara 10 gånger värre när dme ser nån som dem gillar dem trycker på o skriker knuffas o blir ju helt galna liksom hallå?

När Ola spelar du hörs vi o sjunger med såklart, men signenringen brukar ändå vi visa respekt för varandra liksom ta det lugnt o så man vet att alla kommer fram ändå. För att komma och säga att det bara är fjortisar som håller på så det är det inte jag har sett vuxna personer hålla på ännu värre idag.

Ola svensson, han kommer alltid betyda så sjukt mycket för mig, musiken, kärleken, glädjen lyckan o töserna som betyder så mycket för mig kommer jag inte att släppa på grund av att nån anna tycker nått annat.

Jag förstår väl dessa 50års personer på ett vis sätt ändå, för det är ju en sån känsla jag själv får när Ola kommer upp på scenen eller på signerningen ju fast vi tar det ändå lugnare :P





Scotts, härlig grabbar det där alltså <3



Ola Svensson, en skåning som alltid kommer finnas närma mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0