Kristianstad <3

Hej alla söta.

Igår bar det av till skånes andra del, Kristianstad för att se Rix Fm Festivalen med såklart Ola :)
Var på plats i Kristianstad vid 12.40 då en underbar Sandra mötte upp mig, sen begav vi oss bort mot scenen där vi träffade dem andra töserna och bland dem fanns ju Alexandra wiee så underbart att träffa henne igen ett halvår sen sist fan men kramkalas för hela slaten. Sen gick jag och Sandra en runda orkade ej stå borta vid scenen hela tiden.

Vid 13.40 tog vi plats vid lilla scenen för vid 14.00 så var det dax för signering med underbar Ola såklart. Blev allsång på Feelgood, Sky`s the limit som Dj spelademedans vi väntade på att komma upp o träffa Ola :) Köpte såklart singlar en till mig själv och en till min underbara Guldfisk eller ja Olas Guldfisk (Madde)

Ola - Hej, vad heter du?
Jag - Marie.
Ola- Ok visst
Jag- Denna ska du signera till Guldfisken
Ola - Känner du GULDFISKEN? (värsta chockad)
Jag - Haha klart Ola, hon är en av mina bästa tjejkompisar. :)
Ola - Haha ok, Hon är legend, Hon är en legend
Jag- Haha ja det är hon :)


Sen efter så gick jag och Sandra en runda för att leta reda på Donkan för att käka sjukt mycket men vi fick våran mat i alla fall och jag fick hem mitt blåa coca cola glas haha :) Efter vi käkat blev det tillbaka till lilla scenen för att Sandra ville träffa EMD så jag fick ju såklart offra mig hahha, mycket tråkig o stel signerning gemfört med Ola, kramförbjud och gud vet jag på EMDs signerning men men.

Sen kom jag lagom till Star Pilots soundcheck haha underbart :) Sen satte vi oss och snacka med dem andra töserna såklart sen öppna ju hela himlen sig och det regnade ganska mycket så jag, sandra, julia och adina sprang under ett stort tält och ställde oss där och väntade på det värsta skulle gå över.:)

Efter en stund så slutade det och det blev uppehåll då sprang vi tillbaka till töserna för att inta våra platser vid scenen såklart, fick en som nog var lite handikappad bakom mig hon började att klättra på mig o gud vet jag, helt ivrrig att hon skulle missa det men det var ju minst 1 timme kvar innnan dem började haha.

Efter en mycket lång väntan så satte det igång ju, underbar stämmning blev det, men den bästa stämmningen blev ju såklart på slutet då Ola kom ut och körde Feelgood, Sky`s the limit och Natalie vilken allsång alltså galet men sjukt roligt.

Sen blev det signering efter spelningen så vi stod ju såklart kvar och inväntade Herr Svensson som kom efter mycket om och men och signerade, blev kaos där minst sagt, men det gick ju bra till slut ändå men så sjukt irriterad jag var då.

Men Ola var ju lika underbar då.

Ola - Vem ska den till?
Jag - Till mig (Marie)
Ola - Visst ja.
Jag - Den andra ska stå grattis sandra för hon fyller år på lördag
Ola - Jadå det fixar vi lätt, tittar på Sandra, det är du va?
Sandra bara nickar, hon mådde ej bra.
Jag - Ja det känns som jag räddar hennes liv just nu eftersom alla trycker på
och hon blir nästan mosad som jag ej står emot som jag gör.
Ola - Tur hon har dig där, kan ni backa lite där bak


Men såklart lyssnar dem ju inte, så fick ut Sandra till sist, efter mycket om och men liksom.
Men hon svimmade av sen på mig o cicci, Julia o dem sprang o hämatade sjukvårdspersonal eftersom
jag ej kunde röra mig för Sandra stod och hängde över mig och jag hade alla våra grejor med.

Men det gick bra till sist i alla fall, och vi kom hem, hennes mamma och och hämtade oss, men vilken perss innan dess men det gick bra i alla fall skönt det :)

Jag hade en underbar dag/kväll igår med allihopa, tack så jätte mycket., å sjukt underbart att träffa er allihopa igen. Ni är sjukt underbara ska ni veta. <3


GULDFISKEN - Gumman det finns inga ord hur mycket du betyder för mig. Du är ljuset i mitt liv verkligen. Du har ett hjärta av guld <3 Älskar dig gumman och saknar dig, måste måste ses snart..!!!!

LINDA - Min älskade snutta, du betyder också så sjukt mycket för mig, utan dig i mitt liv vet jag ej vad jag skulle gjort du finns där alltid för mig i vått o torrt <3 Älskar dig gumman o saknar dig med,måste ses snart vi med !!!!

Bilder lägger jag upp när jag orkar haha..!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Kristianstad var grymt!!!

Så det var dig jag stod bakom i signeringskön. Som Madde säger, världen är allt bra liten, tillräckligt liten för att hitta varandra via bloggar :) skoj!

2009-07-07 @ 20:43:02
URL: http://tras.blogg.se/
Postat av: madde

lät som en underbar dag förutom det i slutet -.- men hon bättrade på sig hoppas jag :)



tack själv gumman :) <3 vi måste ses snart hehe



och ola e ju för underbar ;) hahahaha

2009-07-07 @ 22:03:32
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Madde

Va kul! Tror aldrig jag har sett er på signering eller nåt sånt innan faktiskt. Har inte reagerat på det faktiskt...

2009-07-07 @ 22:09:19
URL: http://tras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0