Fika

Hejsan allihopa.

Idag är man också ledig från jobbet, men sen har man hela helgen på jobbet
men ingen delad tur eller kväll wieeee sjukt glad jag blev av med dem, jobbar till 16.00
både lördag o söndag ej så farligt liksom har kvällarna lediga så man hinner träffa vännerna och sånt.:)
Underbart enligt mig :)

Idag blir det en sväng ner till stan med mamsen efter hon slutat på jobbet, ska ner och fika tillsammans
som vi alltid brukar göra när vi båda kan o sånt, snacka skit o lite sånt :) Får väl ragga upp en present till henne
med eftersom hon fyller år på lördag ju :P

Åhh sitter här och lyssnar på HIF låtarna som jag fått av underbara Tias, alltså det är 11 dagar kvar till
Olympia premiären åhhhhhh jag längtar så jävla sjukt mycket och så är det ju 11 dagar då med tills jag
flyttar om det ej blir innan :) Åhhhh ge mig den 6 april nu snällaaaaaa....

*Sjunger*

För vi ska ta ta ta dem spela skiten av dem, go go go vårt HIF,
Vi ska kämpa vi ska brinna och guldet ska vi vinna, go go go vårt HIF
Vi ska ta ta ta dem spela skiten av dem, go go go vårt HIF
SM-GUlDET SKA VI FÅ NÄR HELA SVERIGE TITTAR PÅ ;)



Ha en underbar dag allihopa.. ses kanske på stan ;) // Marie

Henke Larsson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0