Förkyldning

Hejsan allihopa..

Jobbat idag fast man kände sig lite krasslig i halsen, men jobbade bara till 11.30 så det var ej någon lång dag. Efter jobbet blev det hem käka lite sen belv det körskolan och plugga lite teori som gick bra denna gången med skönt nog ;) Sen hem och packa lite inför flytten som är nästa Måndag, sen blev det vila lite o då hade förkydlningen blivit värre så blev te med honung och halstabletter, dricka det sen har det varit och tagot det lugnt hela kvällen.

Jonas - Hjärtat ringde innan idag, så underbart att höra din röst igen, du finns där alltid för mig. Du betyder så sjukt mycket för mig ska du veta. du har en stor plats i mitt hjärta. Du är guld värd hjärtat <3

Linda - Finns inga ord som kan beskriva hur mycket du betyder för mig, du vet precis när jag behöver höra visa ord och få styrka att fortsätta att kämpa vidare när jag bara vill ge upp allt. Du finns där alltid för mig, du är guld värd gumman och jag älskar dig så sjukt mycket <3

// Marie

Kommentarer
Postat av: Linda

du är bäst gumman, absolut bäst <3

2009-04-14 @ 20:05:40
URL: http://liiiindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0