Ikea :)

Hej söta.

Idag sov man ju riktigt länge om jag säger så, men sjukt skönt att vakna av sig själv
och ingen väckarklocka eller nått annat utan man bara vaknade av sig själv. :) Blev i alla
fall att göra ve sig käka lite sen bar det av till Ikea med pappa, skulle kolla möbler till lägenheten.
Hittade igår en tänkbar soffa igår på Ekeby, och idag hittade jag köksbord och stolar som jag kan tänka mig
på Ikea, så det är ju liksom bra det, men handlar ej det fråns jag har tillgång till lägenheten så vi kan köra det
direkt dit, eftersom vi inte har nån plats här hemma...:P

Jag övningskörde såklart till Ikea, motorvägen och allt sjukt härligt.:)
Måste håla igång körningen inte mycket kvar nu liksom, men det gick sjutk bra
i alla fall, hade också värsta bästa musiken på i bilen HIF låtarna måste ju värma upp
nu är det snart avspark för allsvenskan och HIF wieeeeeee längtar :)

Nu är man i alla fall hemma igen, nu får man se vad som händer resten av lördagen :P
Hoppas det är bra med alla i alla fall :)

Hörs kanske senare...Ciao // Marie





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0