Måndag

Hejsan Allihopa....

Måndag idag, ny vecka nya tag som gäller. Ledig idag med från jobbet, långledig med andra ord,
Men sen har jag en tuffvecka framför mig, helvetesvecka på jobbet men men det får gå ändå.

Ida blev det lite packning på förmiddagen, packa ner lite köksgrejor o lite sånt inför flytten, längtar så sjukt mycket till jag får tillgång till lägenheten och kan börja köra dit mina flyttlådor. men ca 5 veckor kvar åhhhh längtar så sjukt mycket, men men den som väntar på nått gott väntar inte för länge hehehe :P

Sen har jag hunnit med att plugga lite teori med, ska plugga lite till kanske senare idag eller ikväll, lite mer plugg ska det vara i alla fall :)

Ha en underbar måndag allihopa. <3

Ciao Ciao / Marie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0