Födelsedagen

Hej allihopa.

Tänkte blogga lite om min födelsedag som var i lördags men började i fredags natt.

Som sagt i fredags var det att åka ut till Örenäs slott med älsklingen (Gill) och kolla på årets studentbal
min kusin var självklart där och hur vacker som helst. Efter har varit där plingade vi Johanna (Hanna) och så mötte hon upp oss utanför mig, så fick hon upp o se min lägenhet och fick en liten present av henne en flaska vin jätte gulligt :) Sen efter mycket om och men så bestämde vi oss att dra o käka något så det blev det närmsta ställe inärheten av mig så blev Sandvångens Pizzeria käkade en god pizza tillsammans, sen betsämde vi oss att vi skulle ute o göra stan så blev att dra ner till stan och in på Tycho o dricka gott :)

På köpet när vi satt där på ute på uteserverningen fick vi en finne brevid oss som bara skulle sitta där ett tag men nej nej han satt där hela kvällen o snacka på finska med oss och vi fattade inte ett skit knappt. men kul hade vi ändå bara lite smått trötta på finnen.

När klockan började närma sig 00.00 så drog töserna in mig i baren och DJ började att spela Happy Brithday songen sen efter det som spelade han Ola- FeelGood <3 töserna hade fixat det för mig, och det var den bästa överraskningen ever verkligen, så min födelsedag kunde inte få en bättre start :)

Lördag som var min födelsedag började med att mobilen ringde 06:45 och det var min lille sötnos som ringde (mange) och grattade mig, kanske inte min favorite direkt men men gulligt att han gjorde det i alla fall, sen ringde alla andra o gratta mig eller gratta mig och på msn :) Sen kom mamma o pappa med en liten överraskning till mig och det var min älskade Tusse som dem hade med sig så han fick vara här en liten stund medans vi fikade här hemma.  Sen blev det att ta bussen ner istan och möta Fanny nere istan och kolla när kolla när sebbe o grabbarna var med på LandskronaDagen haha underbara barndmän haha och så kom älsklingen (Gill) och lämnade en present också nere istan till mig :), sen fika på Maddes med Fanny o snacka skit, sen blev det hem en sväng sen cykla hem till mamma o pappa o käka tillsammans med dem och se Eurovisioncontest och såklart vann Norge :)

Det var så min födelsedag såg ut, helt okej ska inte klaga, bättre start kunde man i alla fall inte få i alla fall :)

Tack till alla som förgyllde min födelsedag, och tack för alla underbara presenter <3
Kärlek till er allihopa <3

Ciao Ciao / Mii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0