Helgen

Hejsan Sötnosar...

Tänkte får väl uppdatera er om min helg.

Fredags var man ledig från jobb hände väl inte så mycket mamma kom över med lite fika på förmiddagen sen hjälpte hon med mig med tvätten som va otorligt snällt av henne. Senare blev det ner istan fixa lite grejor sen hem till mamma o pappa för att käka lite middag med dem och umgås. Sen blev det hem och ta det lugnt lite.

Lördag blev det grillning i lillolas med min töser, tyvärr så kom ej alla tråkigt nog men vi hade sjukt kul vi som var där i alla fall efter mycket om och men haha men den som höll i underhållningen var såklart Jennys lille son Hampus för den lille sötnosen. Men grillning snacka, godis, spel, sen blev det köra hem jenny o hampus sen blev det ugång för mig, gill o hennes syrra blev en lyckad utgång till en börja med slutet kunde ju varit bättre om jag säger så men jag orkar ej att skriva och förklara här men jag hoppas över hela mitt hjärta att den tjejen mår bättre idag och klarade sig väl.

Till alla vakter o poliser som var där igår säger jag bara, för helvete byta jobb in har inte inom jobbet att göra !!!!!

Söndag idag har det varit lugnt, vaknade smått bakis och så med värsta mensvärken det var ju mindre kul kan ju ju säga men men bara att trycka i sig lite panodil sen cykla hem till mamma och fira henne på morsdag och fika lite sen hem o vila lite sen blev det grillning nere i kolonin med pappa o min underbara älskling alltså min kisse Tusse :)

Nu sitter man bara här vid laptopen och kollar på tv såklart med :)

Men ha det bra allihopa, hoppas ni haft en bra helg i alla fall..

Massa kärlek till er // Marie


Kommentarer
Postat av: madde

sv: TACK sötaste du <3

2009-05-31 @ 22:28:27
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0