Kusinens Bal

Hej allihopa <3

Idag är det ingen vanlig dag inte för min älskade kusin i alla fall.
Idag är det hennes studentbal, åhh kan inte fatta att hon ska ta studenten i år.
Kan inte förstå att det är hon som kommer vara på Örenäs slott ikväll, vackrare än någonsin.
Det känns ju som det var igår jag sprang runt som en yr höna och var så nervös inför balen
långklänning, skorna, frissan, naglarna, m.m men jag kommer ihåg en som var min klippa den dagen
och det var min underbara Sofie för utan henne den dagen vet jag inte vad jag hade gjort.

Men nog pratat om mig och min baldag för idag är det att ha ögonen och all uppmärksamhet på min kusin.
Det är hennes dag och jag hoppas hon får ett lika fint minne som jag fick på min baldag.

Kameran kommer såklart att vara med hela vägen. och jag vet också en vis person som kommer att vara med min kusin hjela vägen och hela kvällen med och det är vår underbara farmor, hon kommer vara med hela kvällen och vara så stolt över sitt barnbarn, hon kommer titta ner från himlen och se sitt barnbarn gå in på Örenäs Slott där en gång i tiden vår farmor jobbade. Hon om någon hade varit stolt idag :)

Ha en underbar dag allihopa och alla som ska på balen, njut och ha enormt kul ikväll..:)

Ciao / Marie


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack Marie, det betyder väldigt mkt att du kommer <33 Du är bäst ;D <33

2009-05-15 @ 15:39:02
URL: http://enlitensandraa.blogg.com
Postat av: milla

Riktigt fint skrivet! Hade faktiskt missat det här inlägget! Jag håller med, farmor var alla gånger där!

Och du, förresten!! Har du några bra foton?:D:D

kramar

2009-05-28 @ 12:16:18
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0