Saknaden

Hej allihopa..

Nu kommer jag inte att skriva något sådär jätte viktigt utan jag måste bara skriva av mina tankar lite.

Jag tvekar igentligen aldrig att du inte skulle finnas där för mig än idag, fast det inte är fysiskt, tyvärr.
att kunna vara i din famn igen och du bara kramar om mig, inga ord behövs bara vara där i din famn skulle
jag göra vad som helst för. Men jag tvekar inte att du är där för mig fortfarande, när jag har det som svårast när jag håller
på att ge upp hoppet så på något vis när jag är vid dn grav sitter där utan säga något så blir ja lugn som jag alltid blev med dig när jag var med dig, lugn trygg o få strykan tillbaka <3 Låter kanske sjukt men jag får den känslan och den är jag så sjukt tacksam över att jag får.

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, ditt namn är inristad föralltid i mitt hjärta <3
Jag kommer alltid att älska dig oavsett vad <3

Saknad du men fortfarande lika mycket älskad <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0