Torsdag..

Hejsan Allihopa..

Torsdag idag och slutet av denna veckan närmar sig snart helg och man är ledig så otorligt
skönt det ska bli verkligen. Men ikväll blir det att jobba för min del mellan 15.30 - 22.00 men det
ska väl också gå bra, är ändå ganska glad att jobba ikväll så jag slipper tänka på allt annat som hänt
den sista tiden, trodde en del vänner skulle finnas där för en hela livet ut men där har man otorligt fel.
Men det är väl meningen att man ska glida ifrån varandra eller bara asvluta vänskapen, men det är
verkligen inte lätt att bara släppa allt, alla underbara minnen tillsammans, sjukt svårt men vad ska man
göra liksom?  Jag orkar inte att må såhär heller och jag orkar inte att veta att en person som ska föreställa min
vän som tar mig för givet.

Men är så sjukt glad att jag har Mathias i mitt liv, förutan honom skulle jag försvinna alltså.
Han finns där för mig alltid, och såklart finnas jag där för honom med. Kan snacka med honom om
allt fån himmel till jord. Han kan mig som en öppen bok med, både på gott o ont haha ;)

Finns en vis person till som lyckas sprida lite ljus i mitt liv trots han kanske inte vet om det riktigt.
men lovat honom att inte höja han till skyarna haha ;)

Hoppas alla får en underbar torsdag i alla fall, själv är man på jobb o jobbar ;)
skriver kanske sen när jag komer hem ikväll.

Ha det så bra, massa kärlek från mig till er // Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0