Körskolan

Hejsan..

Idag var man tillbaka på jobbet efter semestern och sjuk såklart skulle jobbat igår kväll
men sjukanmälde mig eftersom jag åkt på en jökla förkyldning efter jag kom hem från uppsala
men jobbade kort dag idag så det gick bra imorgon blir det hela dagen men det ska säkert också gå bra. sen blev det hem o käka lite sen blev det att dra till körskolan för körlektion och såklart så började det snöa innan jag skulle ner på körskolan men övergick ganska snabbt i regn, men ändå årets första snö liksom haha :P

Sen när man kom hem så gav jag mig på att göra Erikas underbara potatisgratäng såg att jag skivit
ner receptet från henne så tänkte ska föröska göra den och jag lyckades bra mums mums blev den :)

Nu blir det att kolla Greys som vanligt ;)

Kärlek till er i massor...pusspusspuss

// Blue Angel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0