Stan

Hejsan.

Idag har man jobbat men kort tur till 12.00 sen var det hem
och käka lite sen blev det att vila en stund halsen har ej varit riktigt
på min sida idag men det har ej blivit värre så det är jag glad över.

Efter en stund så kom mamma efter hon slutat jobba seå blev lite snack
när hon kom samtidigt som jag packade lite eller kollade över vad jag behöver
ha med mig på min tripp till Uppsala till brorsan, ska bli skönt komma bort ett tag
i alla fall tänka på annat :)

Sen blev det en tripp ner till stan för att möta upp älsklingen Gill
för hon skulle råna mig lite på pengar sen helgen haha blev en
säng o kolla i affärerna med och lyckades komma hem med en
kofta (Lila) sjukt snygg:) Blev också en runda inom Rhodos kabetallrik
och snack om himmel o jord :)

Tack för en underbar kväll :)

Grattis också till Linda som fyller år idag hurra hurra <3

// Mary :)

Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: haha jag har aldrig sagt att du skulle göra det, jag sa nog att du får bestämma själv och känna efter själv ;) tror inte jag sa att du skulle göra det när jag inte ens vet själv hur jag ska göra haha.. men skönt att de inte blev värre för dig :O jag kommer nog inte göra de iaf ;)

2009-10-27 @ 19:51:44
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Madeilene

sv: hehe okej :D ja de lutar mest åt tvåan men ja kanske hinner ångra mig ;)

2009-11-03 @ 09:48:22
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0