Vännerna !!!!

Hejsan..

Vännerna i mitt liv betyder sjukt mycket för mig, utan dem hade jag ej
varit här idag eller kommit så långt som jag gjort idag utan deras stöd.

Men ni måste komma ihåg att jag finns här för er också, för ni betyder mycket
för mig. Jag finns här för er som dag som natt 24 timmar om dygnet. Ring messa
kom hem till mig vad som jag finns här för er om ni behöver mig. Jag kan kanske
inte komma med bästa lösningar men jag finns här o lyssnar o kan ge dem råden
jag kan ge, jag kan ge min vänskap i alla fall.

Jag kan finnas där o stötta dig/er både i med och motgång så finns jag här alltid.
För ni betyder så mycket för mig !!!

Älskar dig/er glöm aldrig det, det sista jag vill är att se dig/er gå under !!!

// Mary ;)


Kommentarer
Postat av: Petra

väldigt fin bild :)

2009-11-02 @ 14:51:53
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0