Onsdagen

Hej.

Onsdag idag och såklart har man varit på jobb, som var helt stressigt o kaotiskt som vanigt hehe, så blir det när man får lite små överraskningar hos sina vårdtagare hehe men det gick såklart att lösa som alltid :) Sen var det hem och jag som trodde jag skulle tvätt kl 12 men nej nej såklart skulle jag ju tvätta 17.00 istället men det var ju i alla fall rätt dag så ikväll blir det att dejta tvättstugan i mellan varven med Idol o allt haha :P

Annars har det inte hänt så fruktansvärt mycket, skulle träffat min tös Gill idag men blev ej så fick förhinder så vi ska ses imorgon efter jag slutat jobba o dra o käka lite Kinamat o snacka skit o bara ha mysigt som vanligt ej träffats sen Kreta resan ju hehe längesen nu :P

Men men nu ska jag kola vidare lite o sen ner i tvätten fixa det sista med det.
kanske bloggar senare igen vem vet ;)

Du finns i mina tankar, hoppas allt snart lugnar ner sig <3

Pusss / Mary

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0