Helgen !!

Hejsan Allihopa :)

Fredag idag och såklart har man invigt sin jobbhelg i Kävlinge jobbade mellan 7-14
idag sen var det hem och ta det lugnt. Sen kom pappa och hämtade sen fixade lite ärenden
hämta min HIF hoodtröja som kommit med posten idag wieeee underbart fin älskar den :)
Sen blev det hem till mamma o pappa för att käka middag tillsammans med dem.:)

Sen har man precis hjälpt mamma med sin nya dator igen, inte fuck up är den allt
hel skum men hoppas det löser sig nu att den funkerar nu efter alla installationer haha.

Min helg som sagt kommer jag spendera i Kävlinge på jobb i alla fall hela dagen imorgon
då jag jobbar delad tur 7-13.30 sen kommer pappa o hämtar mig så dra han o jag till centan
för att fixa ny mobil till mig wieee behövs kan jag säga :) Sen är det tillbaka till jobbet igen 16.00 -21.00
Sen på söndag jobbar man igen skulle jobbat delad tur 7-11 sen 14-19 men en kollega ville jobba mellan
14-19 så det fick hon mer än gärna för min del :) Så jag jobbar bara till 11.00 på Söndag :) Skönt :)

Så ni vet ju var ni hittar mig i helgen i alla fall haha :)
Men hoppas alla får en bra helg i alla fall :)

Marcus - Du får mig alltid att le :) Tack för du finns hjärtat <3

// Majsan


Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: åh :) låter mysigt hehe



det ska bli intressant som sagt hehe



allt bra med dig annars? :) puss

2010-04-23 @ 20:34:31
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Madeilene

sv: hehe ja de går liksom fort nu :O man hinner inte med att reagera över hur stor den blir för varje vecka haha.. de sa bara poff hehe



ja under 50 dagar nu :O galet

2010-05-19 @ 17:56:00
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0