Hej

Hejsan.

Nu kommer det ett nytt fräscht inlägg, jag vet jag är sjuk dålig på att blogga
men tröttnat på min blogg vill ha en nya helt fräsch, men kommer ej på någon bra så
jag får väl helt enkelt behålla denna och skärpa mig med skrivningen helt enkelt.

Idag trodde jag att jag skulle tvätta ikväll men det tog jag väldigt fel på
jag skulle ha tvättat igår kväll satan man börjar bli gammal o glömma saker
detta är sjukt men men får sätta upp en ny tid helt enkelt. mamma sa hon kunde
ta lite av min tvätt för hon skulle tvätta imorgon kväll så det är ju snällt om hon kunnat det :)

Tiger springer o busar runder i vanlig ordning, alltid full rulle hemma hos mig
men det är härligt med lite liv i lägenheten men fattar inte hur han orkar liksom :)

Nej nu ska jag vila min nacke lite har en muskel i kläm eller nerv gör ont i alla fall
men kanske bloggar senare igen håll utkick :)

// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0