Varför?

Hej.

Denna dagen var inte alls som jag tänkt mig.
Jag vet inte vad jag gör för fel igentligen, hur ska jag kunna veta
hur du känner eller tänker när du inte pratar med mig? Jag är ingen
tankeläsare tyvärr. Jag hatar att det är såhär mellan oss, vet inte varför det blivit
så igentligen överhuvudtaget?

Jag vill inte att det ska vara såhär mellan oss, vill vi ska prata ut
om detta och att det kan bli som det var innan mellan oss. Du betyder
mer än vad du igentligen förstår, finns inga ord som kan beskriva hur mycket
du betyder för mig, du får mig alltid le o må bra, men varför blev det såhär för?

Båda var sjukt glad över du skulle komma hem till Skåne igen, men så blev det såhär.
det var inte alls så det skulle vara ju, jag vet du ej mår jätte bra just nu, men ska det gå
ut över mig för jag bryr mig om dig?

Jag hoppas detta verkligen löser sig mellan oss, för jag vill inte förlora dig !!!

/ Ledsen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0