Grattis till Madeilene o Fredrik


GRATTIS TILL MADEILENE O FREDRIK SOM ÄNTLIGEN FÅTT EN LITEN SON <3

Idag fick jag reda att min underbar vän Madeilene fått sin efterlängtade bebis
och det blev en liten son :) Han föddes inatt 01.07 och alla mår bra vad jag vet :)
Kommer med mer info senare eller så kan ni alltid titta in på Madeliens blogg
hon kommer uppdatera där när hon o alla kommit i ordning o när hon orkar kan jag tänka
mig.

www.justmadde.blogg.se

Madeilene har jag känt nu något år,jag har lärt känna henne igenom en viss skånepåg som är en grym artist nu vid namn OLA SVENSSON :) Utan honom hade jag aldrig fått kontakt med denna underbar tjej och fått en helt underbar vän :) men jag har aldrig träffat henne eftersom hon bor
långt ifrån mig, men hon och jag har stått varandra nära ändå. Jag kommer ihåg
den dagen hon skrev på msn till mig att hon var gravid att hon o Fredrik skulle ha barn
jag blev så sjukt glad för hennes skull, för jag visste att de ville det båda två :)

Nu har hon äntligen blivit en stolt mamma till en liten son :) Kan inte beskriva med ord
vilken lycka o glädje jag känner med dem båda två. Dem kommer bli en underbar föräldrar det
tvivlar jag inte på. Jag hoppas att jag någon gång kommer kunna åka upp och hälsa på dem och träffa den lille killen :)

Sååå jätte mycket Grattis till dig gumman och Fredrik till er lille son <3
Massa kärlek till er :)

Kärlek // Marie



Tyvärr har jag ingen bild på Madde o Fredrik tillsammans så
det fick bli en bild på Madde o Ola. Det var ändå tack vare honom
som jag känner o snackar med Madde idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0