Tusse <3


Idag fick min älskade Tusse somna in :(
Tårarna rinner bara ner från min kind hela tiden
saknade efter dig kommer vara stor :(
Men du gav mig helt underbara minnen som jag alltid
kommer bära mig, och du kommer alltid finnas i mitt hjärta <3

Du blev bara 8 år men du gav mig så mycket under dessa
8 åren, skratt, glädje, arg, ledsen, m.m du var alltid där för mig
i alla lägen oavsett vad som lämna du inte mig :(

Du har en plats i mitt hjärta som ingen kan ta ifrån dig.
Jag kommer aldrig att glömma dig mitt älskade hjärta.
Du är mitt allt och kommer alltid att vara det oasvett vad.

Sov gott Tusse vi ses en vacker dag <3

Vila i Frid Tusse, lillmatte älskar dig över allt annat <3


Kommentarer
Postat av: milla

Åh, jag sitter här med alldeles tårfyllda ögon. Mina tankar är hos dig!



Ang. lördag så har jag lite svårt att köra. Vi hjälper Kimmys syster att flytta hennes killes saker från Trelleborg, så jag vet inte riktigt när vi är klara. Men jag kan höra med pappa om han kan komma, det gör han säkert gärna:)



kramar

2010-07-07 @ 23:42:03
URL: http://millahelen.blogg.se/
Postat av: milla

Haha, fasen va jobbigt!! Nej, då ska jag inte klaga:P Mina kläder var iaf utanför:)

2010-07-25 @ 17:50:31
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0