Uppdatering

Heeej...

Sorry så mycket för dålig uppdatering men hänt en hel
del så jag har inte orkat att blogga och tänker ej blogga om det heller.
Men nu är det på bättringsvägen så nu lovar jag att jag ska skärpa mig
med min blogg igen.

Idag har det varit en full dag, något som jag ej kommer nämna men på kvällen
blev det en tur med Gill och badade Zack som han älskade den lille busen :D

Sen ringde papsen när jag kom hem, så det var bara vända i dörren
och cykla ner i kolonin o hämtade jordgubbar så man precis smaskat i sig
sjukt goda var den verkligen som alltid :)

Nu blir det titta klart filmen sen blir det dejta kudden
för sömn är vad jag behöver efter denna veckan :)

Ciao Ciao // Mii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0