Basilika !!

Hej allihopa.

Vilken uppdatering ni får på min blogg nu alltså, men du tycker jag ni kan bättra er på
att kommentea min blogg också annars är det ju tråkigt att blogga ju. :P

Lördag idag och man har bara tagit det lugnt igentligen efter igår, var
ute med pappsen en runda på ärende. Sen har man bara tagit det lugnt,

Ska snart börja göra ve mig, för typ om en timme så kommer mamma och
pappa och hämtar mig, för då blir det middag på Basilika nere istan, mammas favvo
resturang, vi firar henne lite idag eftersom hon fyller år imorgon, men pappa ska jobba
då så det blir att fira henne idag istället. :)

Har inte riktigt bestämt mig än vad jag ska ha på mig? som vanligt då alltså.
Vill ha en ny gaderob full med nya kläder det hade inte varit fel :P

Ha en underbar lördag allihopa.

Love / M


Kommentarer
Postat av: Madeilene

fiiin bild :D ge mig mer sooool tack (a) haha



sv: hehe tack (a) ja asså än så länge är de lungt :) börjar bli krånligt att ta på sig strumpor men annars så går det bra hehe

2010-03-28 @ 09:40:16
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0