Besök

Hejsan.

Idag fick jag oväntat besök av min underbara kusin Camilla, och så Sarah.
Trevligt med oväntat besök haha men kom mitt i städningen så rörig lägenhet men men
sånt dem fick ta haha :P den blev här ca 2 timar blev massa snack om allt liksom men trevligt:)

Sen blev det tvätta lite sen blev det såklart fortsätta med städningen, sen kom mamma o pappa
och lämnade kissarna så nu har jag dem hemma hos mig, eftersom dem skulle köra upp till Uppsala
redan nu i eftermiddag.

Annars har man bara tagit det lugnt, men belv e sväng om att handla
hem lite bröd o sånt såg det höll på att ta slut. Men nu är det soffan som gäller
och tvn såklart haha :)

Tack Camilla o Sarah för besöket i eftermiddags <3

// Marie


Kommentarer
Postat av: milla

Tack själv:D Det var kul att snacka lite, det var ju ett tag sen sist:P

2010-03-12 @ 08:29:21
URL: http://millahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0