Mamma !!!

Hejsan allihopa :)

Det är ingen vanlig dag för det är mammas födelsedag hurra hurra hurra :)
Precis det är min mammas födelsedag idag, hon blir ännu ett år äldre idag :)

Men det blir inget firande idag för det gjorde vi igår eftersom pappa fick
hoppa in o jobba idag så vi firade henne igår, åt ute på hennes favvo resurang
och tro mig, man blev riktigt mätt o belåten alltså :)

men blir väl en sväng hem om till henne ändå senare o gratta henne,
innan dess får jag väl ta ett ryck och städa undan här hemma, men igentligen
har jag ingen ork till det, men men får väl försöka ta mig i kragen o göra det haha :)

Ha en bra söndag allihopa :)

Grattis till mamma igen på födelsedagen <3


Kommentarer
Postat av: Annika Persson

Ja grattis till Eva Hurra Hurra Hurraaaaaa!!!

2010-03-31 @ 07:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0