Tisdag

Hejsan alla..:)

Idag blev det upp ganska tidigt i alla fall för min del haha :P
Pluggade lite smått på teorin och sånt på förmiddagen sen blev det
en promenix med mamsen och Tusse ner i kolonin var så sjukt underbart
vår väder så fick ta ner honom där, han älskar verkligen det :)

Sen blev det fika hemma hos mamma när vi kom hem igen
blev slite skitsnack o så som vanligt.:)

Sen blev det hem ta det lugnt innan man fick börja
med middagen annars har det varit en lugn kväll faktiskt.:)

Men jag efterlyser kommentarer på min blogg!!
Jag uppdaterar mer nu och inte någon som kommenterar :(
Inte kul o blogga då ju :/

Ha en underbar kväll allihopa..

Kärlek till er

/// Marie


Kommentarer
Postat av: Annika Persson

Då ska jag kommentera i din blogg lite hahaha, fast jag brukar ju inte vara här inne :/

Hoppas allt är bra med dig!

2010-03-31 @ 07:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0