Uppdatering

Hej Alla :)

Ja jag lever sorry för den dåliga uppdateringen men ej orkat blogga
dem senaste dagarna men men jag lever som sagt och jag mår väl ganska
bra ska ej klaga :D

Idag blev det jobba förmiddagen till 11.30 sen hem och sätta igång
tvätten sen städa undan i lägenheten som behövdes men tog bara det
värsta nu ska göra allt bättre på fredag är tanken, sotera gaderoben o sånt med
Sen efter tvätten var klar blev det ut i solen med grannen min helt underbart väder
blev en promenad ner istan kolla lite sen promenixa hem igen :)

Sen blev det vila o fixa mat när man kom hem sen blev det en sväng hem till
mamma o pappa eftersom pappa skulle massera in salvan på nacken haft smått
problem med den några dagar nu men hjälper när pappa masserar gör galet ont men hjälper :)

Nu blir det kolla lite smått på tv sen dejta kudden, får sovmorgon imorgonjobbar kvällen
mindre kul men men vad ska man göra? någon måste göra det :P


Kärlek till er // Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0